درمان سریع کبد چرب با چند میوه (خیلی فوری)


زیرا این بیماری معمولا زمانی خود را نمایان می کند که ذرات چربی بخش زیادی از سلول های کبدی را به خود درگیر کرده اند. کبد چرب پس از درگیر کردن کبد با علائمی مانند ضعف، خستگی و احساس سنگینی و فشار در ناحیه فوقانی و راست شکم بروز می کند ؛ در ادامه این بخش به معرفی چند میوه که برای پاکسازی و رفع مشکل کبد چرب بسیار مفید هستند خواهیم پرداخت.


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 31 فروردين 1400 ] [ 13:59 ] [ admin00 ]

[ ]

از علایم تا درمان زگیل تناسلی


درمان و معالجه زگیل تناسلی

هرچند درمانهای متفاوت جهت این بیماری ارائه شده است اما استفاده از لیزر دی اکسید کربن و به دنبال آن استفاده از داروهای ضد ویروس موضعی وخوراکی بهترین راه درمان میباشد و معمولا هیچ ضایعه و اسکاری بعد سوزاندن زگیل ها به جا نمی گذارد و لازم است بیمار تا مدتی پیگیری و معاینه شود.

Image result for ‫قهر زن با شوهر‬‎


[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 16 فروردين 1400 ] [ 12:39 ] [ admin00 ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]