معرفی نقاط کلیدی بدن برای درمان سریع دردها



نقاط کلیدی بدن ، نقاط كليدي بدن کجاست

شناخت نقاط کلیدی بدن برای تسکین و کاهش سریع دردها روشی فوق العاده است. دانستن اینکه هنگان دردهای قاعدگی و سرگیجه یا حتی استرس و... فشردن کدام قسمت بدن شما می تواند درد را ساکت کند جالب است.


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 1 اسفند 1394 ] [ 12:33 ] [ admin00 ]

[ ]

جلوگیری از ریزش مو



درمان ریزش مو ، ریزش مو

مو نقش مهمی در زیبایی دارد که با ریزش و کم پشتی آن افراد به فکر چاره می افتند که باتوجه به هزینه های بالا و نتایج ضعیف پیشگیری و جلوگیری بسیار بهتر است.


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 29 بهمن 1394 ] [ 12:07 ] [ admin00 ]

[ ]

تاثیرات مخرب فست فود و نمک در منوی غذا


6

لازم دیدیم باز هم بر عدم مصرف مواد خوراکی فرآوری شده تاکید کنیم همچنین مصرف نمک خود را به حداقل برسانید و با در پیش گرفتن تغذیه سالم و تحرک کافی از بیمارشدن خود جلوگیری کنید


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 25 دی 1394 ] [ 1:32 ] [ admin00 ]

[ ]

کشف درمان پارکینسون با ایمپلنت مغزی



درمان پارکینسون ، راه درمان پارکینسون

دانشمندان در حوزه ی راههای درمان پارکینسون به کشفیات بسیاری دست یافته اند که در تازه ترین آنها توانسته اند بیماری پارکینسون را با ایمپلنت مغزی به مرحله ی درمان نزدیک کنند.


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 دی 1394 ] [ 5:19 ] [ admin00 ]

[ ]

خواص مفید کدو سبز


کدو از نظر علم گیاه‌شناسی یک میوه تابستانی است اما از نظر پخت و پز به عنوان یک سبزی در نظر گرفته می‌شود که خیلی هم ارزش تغذیه‌ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. این گیاه به رنگ‌های سبز و زرد در دسترس می‌باشد. بیایید با هم به خواص این سبزی سالم و مفید، نظری بیندازیم:


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 20 دی 1394 ] [ 23:46 ] [ admin00 ]

[ ]

سبزی خشک شده بهتر است یا فریز شده؟



سبزی فریز شده ، سبزی خشک شده

اگر شما هم جزو کسانی هستید که مجبورید غذایتان را با سبزیجات خشک یا فریز شده آماده کنید، این نکته ها را بخوانید تا لااقل سبزیجات با کیفیت تری داشته باشید.


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 15 دی 1394 ] [ 3:22 ] [ admin00 ]

[ ]

ترک سیگار با 5 روش باورنکردنی



ترک سیگار ، سیگار کشیدن

اگر می خواهید به ترک سیگار اقدام کنید، بدانید که تنها نیستید و سالانه افراد بیشتر و بیشتری برای ترک سیگار اقدام می کنند.اما روشهای ترک سیگار باید به صورتی باشد که دیگر برگشتی در کار نبوده و این ماده اعتیاد آور برای همیشه از زندگی شما خارج شود.


[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 12 دی 1394 ] [ 2:43 ] [ admin00 ]

[ ]

درمان طاسی مردان با روشی جدید


درمان طاسی در مردان طی سالهای اخیر به نتایج قابل قبولی رسیده است که در تازه ترین مطالعات انجام شده ،استاد پزشکی ترمیمی در دانشگاه کالج لندن به ایده ای جالب در درمان طاسی سر دست یافته است.


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 30 آذر 1394 ] [ 0:50 ] [ admin00 ]

[ ]

درمان طبیعی کلیه ها با خوردن این میوه



برای حفاظت از سلامتی کلیه‌هایتان چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ آیا آب کافی می‌نوشید؟ آیا مطمئن هستید که نمک دریافتی از مواد غذایی را به طور کامل دفع می‌کنید؟ آیا هر روز ورزش می‌کنید؟ باید بدانید که تمام این اقدامات برای داشتن کلیه‌هایی سالم لازم‌اند. با این حال خیلی از ما از انجام چنین کارهای ساده‌ای نیز غفلت می‌کنیم و تا قبل از مشاهده‌ی اولین علائم بیماری در کلیه‌ها به فکر سلامت آن‌ها نمی‌افتیم. خوشبختانه انگور جزو میوه‌هایی است که برای ارتقای سلامت این اندام‌های لوبیایی شکل مفید است.


[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 29 آذر 1394 ] [ 9:46 ] [ admin00 ]

[ ]

آزمایشات و نکات مهم از ازدواج تا بارداری


از ازدواج تا بارداری چه باید کرد تا بدون مشکل ،بچه ای سالم به دنیا آورد. هر آنچه را که بایستی زن و مرد در این زمینه بدانند، از آزمایشات قبل از ازدواج تا تاخیر در بارداری و راههای درمان نازایی را برایتان خواهیم گفت.


[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 آذر 1394 ] [ 23:15 ] [ admin00 ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]