لابیاپلاستی


شاید بد نباشد پیش از پرداختن به هر موضوعی ابتدا معنی دقیق عمل لابیا پلاستی را بدانیم. به انواع مختلف جراحی زیبایی به منظور بهبود ظاهر واژن و به طور خاص لبه واژن، لابیاپلاستی گفته می‌شود. پس در حالت کلی لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی محسوب می‌شود، هرچند بسیاری از افرادی که برای عمل لابیاپلاستی به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند درصدد قطع درد (برای مثال در هنگام رابطه) و یا ناراحتی‌های جسمانی دیگر هستند که وجود اشکال در لبه‌های واژن (برای مثال نا متقارن بودن) باعث به وجود آمدن آن می‌شود (مثلا احساس درد در هنگام ورزش و دوچرخه سواری یا احساس ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس چسبان مثل لباس شنا).

Image result for درد واژن در پریودی


[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 21 اسفند 1398 ] [ 12:51 ] [ admin00 ]

[ ]

خواص آب پرتقال برای سلامتی


نتیجه تصویری برای خواص آب پرتقال برای سلامتی

۱. فشار خون را تنظیم می‌کند‌

۲. دستگاه ایمنی بدن را تقویت می‌کند‌

۳. خواص ضدالتهابی و تسکینی دارد‌
[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 2 دی 1398 ] [ 17:01 ] [ admin00 ]

[ ]

15 فایده آب انگور برای سلامتی


نتیجه تصویری برای آب انگور


انگور یکی از بهترین و مغذی‌ترین میوه‌هاست. آب انگور نیز یکی از بهترین آب‌میوه‌هایی است که برای سلامتی فواید زیادی دارد. در زیر به فواید آن اشاره می‌کنیم.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 2 آبان 1398 ] [ 9:48 ] [ admin00 ]

[ ]

عوارض خطرناک و باورنکردنی خود ارضایی


نتیجه تصویری برای عوارض خطرناک و باورنکردنی خود ارضایی


خود ارضایی در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد و تلخ تر از آن عوارض بسیار بد این مشکل است که در مجله سلامت نمناک می خوانید.

افرادی که خود ارضایی را تجربه می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی دارند و بعد همه چیز برعکس می شود مثبت ها منفی و خوب ها بد می شوند.


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 2 آبان 1398 ] [ 3:25 ] [ admin00 ]

[ ]

همه چیز درباره کبد چرب، تشخیص کبد چرب و عوارض کبد چرب


نتیجه تصویری برای کبد چرب


اگر متوجه شدید دچار کبد چرب هستید، باید نگران سلامت خود باشید اما نباید بترسید! زیرا کبد چرب قابل کنترل و درمان است. در این مطلب از سایت زوم لایف با انواع کبد چرب، تشخیص قطعی کبد چرب، علت اصلی بروز کبد چرب، اینکه چه افرادی در معرض کبد چرب هستند و کبد چطور چرب می‌شود آشنا می‌شوید.


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 1 آبان 1398 ] [ 13:46 ] [ admin00 ]

[ ]

درد در هر جای شکم نشانه چیست و کدامیک خطرناک است؟


نتیجه تصویری برای درد در هر جای شکم نشانه چیست و کدامیک خطرناک است؟


علت دردهای شکمی در نواحی مختلف شکم

دردهای شکم در زبان عامیانه به درد نواحی دور ناف گفته میشود و به درد ناحیه فوقانی میانی شکم یا درد اپی گاستر درد سر دل گفته میشود.درد شکمی ( یا درد معده) می تواند یکی از نشانه های مرتبط با اختلالات گذرا یا بیماری های جدی باشد.

بیان یک تشخیص قطعی از علت درد شکم می تواند مشکل باشد، زیرا بسیاری از بیماری ها می توانند به این علامت منجر شوند. در اغلب موارد درد شکمی خوش خیم و یا گذرا می باشد لیکن گاهی نیاز به مداخله فوری متخصصان وجود دارد.



[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1398 ] [ 14:11 ] [ admin00 ]

[ ]

این خوردنی ها را با خیال راحت برای افزایش میل جنسی مصرف کنید



30 خوردنی که باعث افزایش میل جنسی می شوند

مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسی. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 29 مهر 1398 ] [ 10:53 ] [ admin00 ]

[ ]

نوشیدن چای چه تاثیری بر سلامت مغز دارد؟


نتیجه تصویری برای چای

پژوهشگران “دانشگاه ملی سنگاپور” در مطالعه اخیرشان دریافته‌اند نوشیدن یک فنجان چای در روز نه تنها برای مغز خوب است بلکه از کاهش شناختی ناشی از بالا رفتن سن نیز جلوگیری می‌کند.پژوهشگران اخیرا دریافته‌اند چای علاوه بر خواص ضد پیری برای مغز نیز مفید است. پژوهشگران دانشگاه ملی سنگاپور طی این مطالعه حدود ۴۰ فرد بالغ بالای ۶۰ سال را مورد بررسی قرار دادند و از آنها خواستند تا یک سری از آزمایش‌های شناختی را انجام دهند.


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 21 مهر 1398 ] [ 23:20 ] [ admin00 ]

[ ]

وبا چگونه منتقل می شود؟


نتیجه تصویری برای وبا چگونه منتقل می شود؟


وبا از بیماریهای عفونی قدیمی است که از حدود 40 سال پیش در فصل گرما در کشور شیوع می یابد و البته در 4 سال اخیر به علت افزایش آگاهی مردم و به خصوص تأمین آب سالم کنترل شده و به طور متوسط سالانه کمتر از 100 مورد از این بیماری گزارش می شود.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 19 مهر 1398 ] [ 17:35 ] [ admin00 ]

[ ]

«آب مروارید» چگونه ایجاد می‌شود؟


نتیجه تصویری برای «آب مروارید» چگونه ایجاد می‌شود؟


فوق تخصص چشم پزشکی با بیان اینکه کدر شدن عدسی طبیعی چشم را آب مروارید می‌گویند، گفت: اشعه آفتاب، وارد شدن ضربه مستقیم به چشم، برخی بیماری‌ها مانند دیابت و مصرف برخی داروها می‌توانند باعث ایجاد این عارضه شوند.



[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 17 مهر 1398 ] [ 21:15 ] [ admin00 ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]