این خوردنی ها را با خیال راحت برای افزایش میل جنسی مصرف کنید



30 خوردنی که باعث افزایش میل جنسی می شوند

مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسی. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.

اگر چه هیچ کس دوست ندارد زود تمام شود، اما تحقیقات نشان می دهد که شما مجبور نیستید تمام شب را به رضایت شریک خود بپردازید ، یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی گزارش داده که متوسط زمانی که زوج ها برای ارضا کردن هم.صرف می کنند، بین 3 تا 13 دقیقه است.تحقیقات دیگر نشان می دهد که اکثر زنان تمایل دارند تا این زمان بین 15 تا 25 دقیقه طول بکشد - نه یک ساعت که برخی افراد ممکن است فکر کنند و گفتنی است به نظر انهاهیچ چیز بدتر از این نیست که بیشتر از این طول بکشد!


خوردنی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند

تقویت قوای جنسی با این خوراکی ها

افزایش میل جنسی با مصرف میوه ها و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند و استفاده از دمنوش های توصیه شده در طب سنتی سالم ترین و کم عارضه ترین روش این مهم است.مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده اند اما همانطور که قبلا هم گفته شد نمی توان مشکل تمام افراد را تنها با یک نوع دارو درمان کرد چرا که هر فرد شاید مشکلی متفاوت با دیگری داشته باشد به همین دلیل بهترین روش برای رفع سرد زماجی زنان و مردان ، افزایش میل جنسی استفاده از روش های طبیعی و بی خطر است.


تقویت قوای جنسی با یک برنامه غذایی مناسب

عوارض نداشتن رابطه جنسی کافی و مناسب

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراد کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و ... به وجود می آید.


عوارض بی میلی جنسی آقایان و خانم ها

آنچه برای تقویت و افزایش رابطه جنسی می توانید بخورید

در اینجا برخی خوراکی های ساده ای را آورده ایم که می توانید آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا قدرت عشق ورزیدن شما را تقویت کند. ببینید چه چیزهایی هستند و ظرف غذایتان را با این خوراکی ها پر کنید!

1. افزایش میل جنسی مردان با هندوانه :

هندوانه یکی از غنی ترین منابع طبیعی ال-سیترولین است، یک نوع اسید آمینه که می تواند نعوظ شما را سخت تر کند. به این دلیل که ال-سیترولین در بدن به ال-آرژنین تبدیل می شود. مانند قرص آبی کم رنگ ال-آرژینین و باعث تولید نیتریک اکسید می شود که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد و باعث تقویت نعوظ می شود.


هندوانه میل جنسی مردان را زیاد میکند

2. افزایش میل جنسی با فلفل چیلی کاغذی:

ذهن شما به شما می گوید نه، اما بدنتان به شما بله می گوید؟ ذهنیت خود را با اضافه کردن کمی فلفل های سروانو به سرخ کردنی ها، فلفل هالوپینو به گواکامولی، و یا فلفل کایین به تخم مرغ خود، تغییر دهید.

چرا همه فلفل ها؟ همه میوه ها حاوی مقادیر قابل توجهی از کپسایسین هستند، ترکیباتی که سس های تاباسکو را تند می کنند، مواد شیمیایی که باعث افزایش سرعت ضربان قلب، علائم تحریک و افزایش میل جنسی می شوند.خوردن این غذاهای تند به راحتی متابولیسم را افزایش می دهد، شما را برای جشن های شبانه آماده می کند و مدت زمان رابطه و حستان را افزایش می دهند.


مواد غذایی افزایش میل جنسی مردان و زنان

3. بهبود توان جنسی با سیب :

خوردن روزانه سیب تنها شما را از دکتر رفتن دور نگه نمی دارد، بلکه به افزایش توانایی جنسی شما نیز کمک می کند.به دلیل وجود سطح بالای کورستین، که یک فلاونوئید آنتی اکسیدان که در بهبود توان جنسی نقش مهمی ایفا می کند. از آنجایی که بدن در طول رابطه جنسی تغییرات فیزیکی دارد -افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز ، سوختن کالری و انقباض عضلانی - می تواند توان را با افزایش وقتتان در رختخواب تطبیق دهد.

ماده خارق العاده موجود در سیب می تواند به تولید میتوکندری های جدید در سلول های بدن کمک کند و ظرفیت اکسیداتیوی را افزایش دهد، که نشان دهنده حداکثر میزان اکسیژنی است که ماهیچه های شما می توانند از آن استفاده کنند. کورستین همچنین می تواند از انتشار کورتیزون جلوگیری کند، که باعث شکستگی عضلات می شود، به این معنی است که شما بدون احساس خستگی و درد می توانید رابطه طولانی تری داشته باشید.


تقویت میل جنسی با مصرف سیب

4. افزایش میل جنسی با زنجبیل:

زنجبیل، یکی دیگر از مواد غذایی است که می تواند زندگی جنسی شما را با کمک جریان خون و بهبود سلامت شرایان بهبود بخشد.بر طبق یک مطالعه در مجله بین المللی قلب و عروق، خوردن چند قاشق چای خوری چند بار در هفته از این ماده، فوایدی را برای قلبتان نیز به همراه می آورد.


تاثیر فوق العاده زنجبیل در افزایش میل جنسی

5. ماهی سالمون وحشی برای بهبود توان جنسی مردان:

آیا سعی دارید چیزی برای شامتان بپزید؟ حتما ماهی سالمون وحشی را انتخاب کنید.این ماهی منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 است که به تولید اکسید نیتریک کمک می کند، تا شما سفت و سخت بمانید. علاوه بر این، تحقیقات بیشتری نشان داده است که کاهش کالری دریافتی و خوردن رژیم غذایی سبک مدیترانه ای که غنی از ماهی، غلات و چربی های سالم (مانند امگا 3) است، می تواند عملکرد نعوظ را در مردان مبتلا به سندرم متابولیک بهبود بخشد.


امکان افزایش میل جنسی با تغذیه مناسب

6. تقویت میل جنسی با موز:

این ماده جنسی میتواند به شما کمک کند تا بیشتر پیش بروید. این به این دلیل است که این میوه گرمسیری غنی از کربوهیدرات های ساده است و انرژی و پتاسیم شما را فراهم می کنند، تا بتوانید به کار خود ادامه دهید.مواد معدنی آرامش بخش عضله ها، مانع از گرفتگی عضلات و اسپاسم عضلانی می شود که، ممکن است مانع رابطه جنسی شما شود.


آیا مصرف موز میل جنسی را زیاد میکند؟

7. درمان اختلالات نعوظ با جو دوسر:

اگر می خواهید رابطه شما به اندازه ای طول بکشد تا همسر شما به نقطه اوجش برسد، کمی از بلغور جو دوسر استفاده کنید. غلات صبحانه منبع خوبی از ال-آرژینین است، اسید آمینه ای که معمولا برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود.به علاوه، غلات کامل مثل بلغور جو دوسر نیز به کاهش کلسترول کمک می کنند.

داشتن کلسترول بالا می تواند منجر به آترواسکلروز شود، وضعیتی که باعث مسدود شدن و سوزاندن شریان ها و کاهش جریان خون می شود که در نهایت منجر به مشکلات قلبی می شود، اما به احتمال زیاد مسائل زیر کمربندی را نیز مشاهده خواهید کرد. شریان های اطراف ناحیه تناسلی باریک تر از عروق خونی عروق کرونری هستند، بنابراین آنها بیشتر به لخته شدن حساس هستند.هر چقدر بهتر سطح کلسترول خود را کنترل کنید، نعوظ شما نیز بهتر خواهد شد.


تمام خوردنی های افزایش دهنده میل جنسی

8. افزایش میل جنسی با سیر:

طبق گفته های مورخان، مصریان باستان سیر را برای تقویت توان خود استفاده کردند.محققان تأیید کرده اند که مصرف این گیاه از تشکیل رسوبات جدید چربی، به نام پلاک های نانو، در داخل دیواره های شریانی جلوگیری می کند. این، شامل شریانهای آلت تناسلی نیز می شود. قلب را سالم نگه می دارد و همچنین می توانید نعوظ را با اضافه کردن کمی سیر به غذاهای خود قوی کنید.

9. آجیل برای بهبود توان جنسی :

برای اطمینان از این که تا زمانی که همسرتان می خواهد، می توانید ادامه دهید، کمی آجیل و دانه به غذای خود اضافه کنید. پسته، بادام زمینی و گردو ،همه حاوی اسید آمینه اسید ال- آرینین است و یکی از بلوک های ساختمانی اکسید نیتریک است و یک گاز طبیعی است که به مردها کمک می کند، تا نعوظ خود را حفظ کنند.

این آجیل ها نیز حاوی منیزیم هستند ،که انرژی و توان را افزایش می دهند ؛ چربی های سالم در آجیل، به کاهش کلسترول کمک می کنند. هرچه کلسترول کمتری در سیستم خود داشته باشید، انتقال خون در سراسر بدن و به آلت تناسلی راحت تر می شود، و می تواند به شما کمک کند تا مدت طولانی تر نعوظ را حفظ کنید. آنها را در ماست مخلوط کنید، کمی روی سالاد خود بریزید، یا کمی از آنها را در محل کار خود بخورید.


با مصرف آجیل میل جنسی همسرتان زیاد میشود

10. کوینو:

کوینو ،نه تنها یکی از چند منبع گیاهی پروتئین کامل است، بلکه یکی از مواد غذایی با فیبر بالا می باشد.زیرا بدن شما مدت زمان بیشتری را برای هضم فیبر می گیرد، خوردن این غذاهای مغذی بدن شما را با سطوح انرژی طولانی مدت تری مواجه می کند، بنابراین می توانید برای زمان بیشتری انرژی داشته باشید.


تقویت قوای جنسی مردان و زنان با این خوردنی ها

11. ماهی تُن برای درمان بی میلی جنسی :

برای افزایش انرژی سریع، به چیزی بیشتر از ویتامین b12 نگاه نکنید ؛ ریز مغذی ها ،عملکردی مطلوب ذهنی و انرژی بالا دارند، زیرا این امر به حفظ سلامت اعصاب، مغز و گلبول های قرمز شما کمک می کند.نشانه های کمبود ویتامین B12 شامل سه مورد از مشکلات است:خستگی، کمبود میل جنسی (از جمله اختلال عملکرد نعوظ)و ضعف.

خوشبختانه، یکی از پنج منبع برتر مواد مغذی یکی از مواردی است که احتمالا در حال خوردن آن هستید:کنسرو ماهی تن.

12. بهبود اختلال نعوظ با آب انار:

برخی از دانشمندان معتقدند که سیب نبود، بلکه انار بود که در آن باغ آدم را وسوسه کرد.یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله بین المللی تحقیقات ناتوانی جنسی کشف کرد که، آب انار، غنی از آنتی اکسیدان هایی است که از جریان خون حمایت می کنند، و می تواند به بهبود اختلال نعوظ کمک کند. مطالعات حیوانی نیز نشان داده است که این اکسیر باعث بهبود طولانی مدت نعوظ می شود، به طوری که قطعا ارزش امتحانش را دارد.


تغذیه افزایش جنسی با آب انار

13. چغندر قند:

می دانید که نیترات موجود در چغندر قند، به جریان خون به مناطق پایین بدن کمک می کند، و همچنین کمک می کند تا افزایش جریان خون کلی رخ دهد - که همچنین برای ذهن نیز مفید است.

14. تقویت میل جنسی با اسفناج:

راز قدرت تقویت آلت تناسلی در محتوای آرژنین بالای اسفناج است. هنگامی که این اسید آمینه به سیستم شما می رسد، آن را به نیتریک اکسید تبدیل می کند، و باعث حفظ نعوظ می شود. نیتریک اکسید همچنین به رشد عضلانی و بهبود زمان ریکاوری کمک می کند بنابراین نه تنها در رختخواب مفید است، بلکه شما را جذاب تر و داغتر می کند.


تقویت قوای جنسی با مصرف اسفناج

15. کاهش استرس با آووکادو :

اضطراب و استرس ،باعث کاهش میل جنسی می شود و می تواند در طول رابطه جنسی باعث طولانی تر شدن شود. کمبود ویتامین B و مواد مغذی که سلولهای مغز و اعصاب را حفظ می کنند، می تواند فشار بیشتری را وارد کند. راه حل:آووکادو نه تنها غنی از ویتامین های B( که تسکین دهنده استرس است)، بلکه منبع چربی مونوس نیز است، که به جریان خون به کل بدن، از جمله آلت تناسلی کمک می کند.


با مصرف آووکادو استرس و بی میلی جنسی را از بین ببرید

16. مارچوبه میل جنسی را افزایش می دهد :

آیا تا به حال این مثل را شنیده اید که 90 درصد ذهنی و تنها 10 درصد فیزیکی است؟ خوب، همان را می توان برای رابطه جنسی گفت. برای اطمینان از اینکه مغز شما به طور ذهنی در بازی است، روی این موضوع تمرکز کنید. ویتامین B به حفظ سطح اکسیژن در خون کمک می کند و سلول های سالم تولید می کند. برای کمک به تمرکز، انرژی و هشیاری شناخته شده است.

17. بهبود عملکرد جنسی با گوشت گاو ارگانیک (تغذیه شده با علف):

در حال حاضر شما باید بهانه دیگری برای سفارش استیک داشته باشید.هنگامی که بحث افزایش و حفظ میل جنسی به میان می آید، نیاسین (ویتامین B3) بسیار مفید است.یک مجله تحقیقات بهداشت جنسی اذعان داشت که مردان مبتلا به ناتوانی جنسی که یک مکمل نیاسین را دریافت کردند، بهبود قابل توجهی در عملکرد جنسی خود، به نسبت مردانی که از دارونماها استفاده کرده اند، داشتند. فقط 3 اونس مصرف روزانه گوشت، 30% از دریافتی های روزانه شما را تامین می کند.


خوراکی هایی که میل جنسی را زیاد می کند

18. دانه های چیا :

این دانه ها را روی ماست یا کوکی ها بریزید و انرژی خود را بدست بیاورید , با توجه به نسبت های پروتئین، چربی های سالم و فیبر، دانه های چیا به شما انرژی پایداری می دهند، زیرا آنها سبب تولید انسولین و کاهش میزان قند خون می شوند.

19. افزایش هورمون های جنسی با دانه های کدو تنبل:

دانه های کدو تنبل ،منابع روی و منیزیم هستند ، دو ماده ضروری برای افزایش سطح تستوسترون، به ویژه هنگامی که باهم ترکیب می شوند. منیزیم به طور خاص، التهاب رگ های خونی را کاهش می دهد که موجب افزایش جریان خون و سپس برانگیختگی می شود. دانه ها، منبع غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که نشان داده شده حاوی پروستاگلندین هستند، و موجب افزایش هورمونی می شود که نقش مهمی در میل جنسی دارد و توان جنسی شما را افزایش می دهد.


افزایش میل جنسی با این خوراکی ها

20. کاهش استرس و افزایش میل جنسی با شکلات تیره و تلخ؛

کارشناسان تخمین می زنند که استرس و اضطراب تا 20 درصد از تمام مشکلات نعوظ را باعث می شوند ؛به جای اینکه شما و شریک زندگیتان، به دلیل این شرایط پایین بیایید، از غذا هایی استفاده کنید که می توانند فشار وارده بر شما را کاهش دهند، مانند شکلات تیره. طبق تحقیقات محققان، کاکائو باعث افزایش سطح سروتونین می شود، هورمون بهبود دهنده و تقویت کننده خلق و خو. در یک مطالعه شرکت کنندگانی که روزانه نوشیدنی های شکلاتی مصرف می کنند، نسبت به افرادی که این نوع نوشیدنی ها را مصرف نمی کنند، احساس آرامش بیشتری می کنند. (یک مجله تحقیقات پزشکی جنسی همچنین دریافت که میل جنسی و لذت جنسی در زنان پس از خوردن شکلات تیره افزایش می یابد.)


شکلات تلخ تقویت کننده میل جنسی مردان و زنان

21. روغن فندق تقویت کنند نیروی جنسی و شهوانی در زنان و مردان است.

22. مارچوبه ، گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.

23. انجیر میل جنسی را شعله ور میکند

میوه دلپذیر به دلیل برخوردار از مقادیر بالای اسیدهای امینه میل جنسی شما را شعله ور میکند.مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.


افزایش میل جنسی با انجیر

24. کرفس موجب افزایش میل جنسی میشود

باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی موثر هستند. محققان دانشگاه هاروارد بعد از انجام مطالعات بر روی 46000 مرد به نتیجه مثبت در عملکرد این مواد غذایی در افزایش میل جنسی پی بردند.


فواید مصرف کرفس برای افزایش میل جنسی

25. سیر قوای جنسی را تقویت میکند

بوی بد سیر را میتوانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندامهای جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما میشود.


تقویت میل جنسی با سیر

26. افزایش تستسترون در مردان با صدف

صدف حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستسترون در مردان است .

27 .یامز وحشیاین

یامز وحشیاین گیاه باعث افزایش حساسیت آلت تناسلی میشود.


تقویت میل جنسی مردان با تغذیه مناسب

28 . پنج انگشت :موثرترین قطره و یکی از داروهای گیاهی افزایش میل و قوای جنسی آقایان و خانم ها

قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) یکی از داروی گیاهی است که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می شود و به شکل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می گیرد.


تاثیر مثبت گیاه پنج انگشت بر درمان سرد مزاجی زنان

این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است همچنین آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال های یائسگی، موثر در کیست های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم ها و انواع دیگر مشکل های زنان است که مربوط به اختلال های هورمونی است.


تقویت میل جنسی زنان با طب سنتی

نسخه های گیاهی طب سنتی برای تقویت و افزایش میل جنسی

29 . تقویت قوای جنسی با گیاه گزنه

برای رفع بی میلی و توقیت توان جنسی کافیست 5 گرم برگ و گل های خشک گزنه را در یک فنجان آب در حال جوش ریخته و به مدت 15 دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل کنید. البته لازم است که به مدت یک ماه، صبح، ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

یکی دیگراز نسخه های پیشنهادی این است که به مدت یک ماه از کپسول های گزنه استفاده کنید. 1 عدد کپسول 500 میلی گرمی صبح و 1 عدد شب (بین غذا) میل کنید. اگر اهل خوردن گیاهان پخته هستید می توانید از برگ های پخته شده ی آن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که مصرف گزنه برای خانم های باردار توصیه نمی شود.


بهبود رابطه جنسی با داروهای گیاهی

30 . دارچین برای تحریک و تقویت میل جنسی خانم ها

  • یکی از نسخه های قدیمی متخصصان طب سنتی برای رفع بی میلی زنان و تقویت قوای جنسی خانم ها استفاده از دارچن است البته به روش زیر :
  • 150 گرم چوب دارچین، 150 گرم ریزوم زنجبیل و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید.
  • 3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد حالا زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد.
  • صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید.
  • همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید.
  • خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد، البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

منبع : darhambarham98


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 مهر 1398 ] [ 10:53 ] [ admin00 ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]